بروکرهای معتبر باینری, بروکرهای معتبر باینری.

بروکرهای معتبر باینری


روشهای واریزی را بررسی کنید، اگر در ایران هستید، تنها بروکرهای که وب مانی دارند را انتخاب کنید.

Real forex bonuses


بروکرهای معتبر باینری, بروکرهای معتبر باینری.


بروکرهای معتبر باینری, بروکرهای معتبر باینری.


بروکرهای معتبر باینری, بروکرهای معتبر باینری.

فارکس حرفه ای با توجه به نیاز معامله گران و سرمایه گذاران، سرویس های متنوع خود به مشتریان در ایران و سراسر دنیا ارائه می کند.


لیست بروکرهای باینری آپشن


بروکرهای باینری آپشن


معاملات متفاوت باینری آپشن


فارکس حرفه ای با توجه به نیاز معامله گران و سرمایه گذاران، سرویس های متنوع خود به مشتریان در ایران و سراسر دنیا ارائه می کند.


بی شک معاملات باینری آپشن در سراسر دنیا علاقه مندان زیادی پیدا کرده، و معامله گران زیادی در سراسر دنیا به دنبال سایت و بروکرهای باینری آپشن خوب می گردند.


محبوبیت بروکرهای باینری آپشن، کمتر از بروکرهای فارکس نیست، چرا که معاملات باینری آپشن با دیدگاه متفاوتی به معاملات نگاه می کند و از این رو می تواند برای معامله گران جذاب باشد.


شاید معامله گرانی که فقط و فقط به ترید در فارکس مبادرت ورزیده بودند، در ابتدا نتوانند معاملات باینری آپشن به درستی درک کنند و یا دچار سردگمی شوند. اما با کمی تمرین و تغییر ساختار معاملاتی بتوانند به معاملات باینری بپردازند.


بروکرهای باینری آپشن فارکس - معاملات و تجارت آموزش باینری آپشن-تحلیل تکنیکال کندل استیک-تحلیل تکنیکال کامران فراهانی


انتخاب بروکر باینری آپشن مناسب


بعد از بررسی بروکرها و قبل از افتتاح حساب معاملاتی بانیری، با ما مشورت کنید تا بهترین گزینه را به شما اعلام کنیم و این انتخاب بسته به شرایط متفاوت است.


خدمات واریز و برداشت با شرایط خاص در بروکرهای باینری آپشن ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما از طریق راههای ارتباطی تماس بگیرید.


در لیست زیر می توانید بروکرهای معروف و معتبر باینری آپشن را مشاهده کنید. چند نکته در شناسایی و انتخاب اهمیت بالای دارد.


بروکر باینری آپشن مورد نظر از ایران مشتری بگیرد. در متن معرفی هر بروکر و سایت باینری، این موضوع ذکر شده.


مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب، در آخر معرفی بروکر نوشته شده. توجه کنیم تا چه مدارکی مورد تایید است و بعد افتتاح حساب کنیم.


قبل از شروع به معاملات، حتما حساب معاملاتی خود را وریفای کنید و بعد از وریفای اقدام به واریز وجه کنید تا در هنگام برداشت با مشکل رو به رو نشوید.


روشهای واریزی را بررسی کنید، اگر در ایران هستید، تنها بروکرهای که وب مانی دارند را انتخاب کنید.


برای ایرانیان ساکن خارج از ایران، دارای اقامت موقت یا دائم امکان افتتاح حساب درتمامی بروکرهای باینری آپشن است. اما حتما به مدارک مورد نیاز دقت داشته باشید تا در صورت نیاز به مدرک گواهی آدرس، بتوانید آن را ارائه کنید.



بروکرهای باینری آپشن قابل اطمینان برای معامله گران در ایران


سلام خدمت تمام دوستان عزیزم. بروکرهای باینری آپشن که معامله گران ایرانی را می پذیرند و مورد اعتماد هم هستند در زیر لیست کردم و به مرور آن را تکمیل میکنم. لطفا به صفحه بلک لیست من هم در این رابطه مراجعه کنید. من بروکر هایی که از اونها تونستم حداقل چندبار دریافت داشته باشم لیست کردم ، هر بروکری به هرحال کم و کاستی دارند ، مطمئنا ایرادهایی هست برای هر کدوم که خوب اون رو دیگه نمی تونم کاریش بکنم ، تنها معیار من در اینجا اینه که بروکر در پرداخت سود مشتری هاش مشکل ایجاد نکنه.


قبل از سرمایه گذاری در یک بروکر باینری آپشن چند نکته حائز اهمیت است:



  1. هرگز دوتا حساب در یک بروکر باز نکنید، باعث میشه به مشکل بخورید و ممکنه حساب شما را بلاک کنند.

  2. معامله در فارکس و باینری آپشن، همراه با ریسک زیاد می باشد و برای کسانی که مشکلات مالی دارند نیست.

  3. لطفا به قدری سرمایه گذاری کنید که اگر خدای نکرده ضرر کردید و پولی از دست دادید در زندگیتان تغییری ایجاد نکند.
    از وام، قرض و …. برای سرمایه گذاری استفاده نکنید.

  4. درمورد بونس یا پاداش، اگر فکر می کنید سرمایه شما کمه می تونید بپذیرید، ولی از قبل قوانین آن مطالعه کنید.

  5. به شدت توصیه می کنم قبل از سرمایه گذاری تمام جوانب کار را مد نظر قرار دهید چون مسئولیت هرگونه سود و ضرر شما به هر دلیل که باشد مستقیما متوجه خود شما خواهد بود.



2 بروکر باینری آپشن برای معامله گران داخل ایران


بروکر باینری آپشن آلپاری


بروکرهای معتبر باینری, بروکرهای معتبر باینری.



  • در زمینه فارکس و باینری آپشن بروکر معروف و محبوبی هستش در میان ایرانی ها

  • نکته مثبت این بروکر پشتیبانی فارسی و زبان فارسی وبسایتشونه (برای اونایی که مشکل زبان دارن).

  • حداقل سرمایه برای شروع در این بروکر فقط 1$ است و معامله ها از 1$ شروع میشه.



بروکر اکسپرت آپشن



  • یکی از بروکرهایی هست که میشه به عنوان ایرانی درش حساب داشت.

  • حداقل سرمایه برای شروع در این بروکر 50$ است و معامله ها از 1$ شروع میشه.

  • آخر هفته ها هم می تونید معامله کنید.

  • خیلی از تریدرها به خاطر معامله ی نفت و بیت کوین طرفدارشن. البته نکته ای که در مورد این بروکر هست تغییر payout هست. نکته دوم اینه که تریدرها بعد اقدام به باز کردن حساب به اسم اطرافیانشون می کنند که این خلاف مقررات بروکره و ممکنه از روی IP تشخیص بده و حساب شما را ببنده. پس هر نفر یک حساب!



لطفا توجه داشته باشید ، معامله در باینری آپشن می تواند سود و منافع مالی قابل ملاحظه ای داشته باشد ، اما در عین حال خطر از دست رفتن بخش و یا کل سرمایه شما نیز وجود دارد و این نکته را باید سرمایه گذاران مبتدی مد نظر داشته باشند. به شدت توصیه می کنم قبل از هر گونه سرمایه گذاری ، شرایط و قوانین این بروکرها را خوانده باشید و در مورد آن بروکر تحقیق کافی انجام داده باشید و فقط به تبلیغات وبسایت اکتفا نکنید.


معروفترین بروکرهای باینری آپشن در سال 2020


متاسفانه به دلیل مشکلات سیاسی و … معامله گران ایرانی قادر به ثبت نام در این بروکرهای باینری آپشن نیستند. البته ، بعضی از دوستان ایرانی با جعل مدارک و همینطور تغییر IP (پروکسی و VPN و …) اقدام به افتتاح حساب درآنها می کنند. باید بگم بروکرها در هنگامی که ان شالله به سود بیافتید و اقدام به برداشت پول کنید. شما را زیر زره بین می گذارند و مدارک شما را و همینطور صحت IP شما و مطابقت آن با محل سکونتتان و … . خلاصه اگر به چیزی شک کنند ، حسابتان بلاک می شود و سرمایه و سودهایتان از دست میرود. پیشنهاد می کنم اینکار را نکنید ، باور کنید اولین نفر نیستید ، بارها دوستان امتحان کرده اند و نتیجه ای برایشان نداشته!


5 بروکر برتر باینری آپشن برای خارج از ایران


در ادامه‌ی مقاله 5 بروکر برتر سال 2019 را از دید معامله گران معرفی خواهیم کرد.


1- بروکر IQ option


این بروکر در سال 2012 راه اندازی و تبدیل به یکی از بروکرهای محبوب شود. بالاترین سودی که این بروکر به مشتریان خود می‌دهد تا 95% است. استفاده از آن برای مردم کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، روسیه، بلژیک، ژاپن، ترکیه، ایران، سودان و سوریه امکان پذیر نیست. این بروکر توانسته مجوز فعالیت خود را از سازمان بین المللی cysec دریافت کند.



  • حداقل مبلغ سپرده گذاری: 10 دلار

  • حداکثر سود: 95%

  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: سایت، اندروید، آیفون



2-بروکر binary.Com


این بروکر و کارگزاری باینری آپشن تحت لیسانس سازمان‌های بریتانیایی است و کارگزاری مجاز برای جزایر بریتانیا، کشورهای مالت، ایرلند و بریتانیا است. استفاده از این بروکر در کشورهای آمریکا، کانادا، ژاپن، هنگ کنگ و کاستاریکا امکان پذیر نیست.



  • حداقل سپرده گذاری: 5 دلار برای کیف پول های الکترونیکی و 10 دلار برای کارت‌های اعتباری و نقدی

  • حداکثر سود: بسته به نوع معامله و تجارت از 100 تا 1000 درصد

  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: سایت، اندروید و آیفون



3-بروکر highlow


این بروکر و کارگزاری باینری آپشن به عنوان یک کارگزاری مجاز در کشور استرالیا فعالیت می‌کند. تجار آمریکایی اجازه‌ی فعالیت در این بروکر را ندارند. پشتیبانی از مشتریان با ایمیل و تلفن به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی انجام می‌شود.



  • حداقل سپرده گذاری: 50 دلار

  • حداکثر سود: 200 درصد

  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: سایت، اندروید و آیفون



4-بروکر 24option


از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است و موفق به دریافت مجوز از سازمان cysec شده است. در این کارگزاری امکان تجارت برای مردم کشورهای آمریکا و استرالیا وجود ندارد. پشتیبانی از مشتریان با تلفن، چت زنده و ایمیل به زبان انگلیسی و 13 زبان زنده‌ی دیگر امکان پذیر است.



  • حداقل سپرده گذاری: 100 دلار

  • حداکثر سود: 88 درصد

  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: سایت، اندروید و آیفون



5-بروکر 365trading


این بروکر از سال 2012 در قبرس تاسیس شد و تحت لیسانس و مجوز سازمان بین المللی cysec فعالیت می‌کند. این بروکر به صورت تخصصی معاملات باینری آپشن را انجام می‌دهد و در کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا فعالیت می‌کند و تجار و معامله گران آمریکایی اجازه‌ی فعالیت در این بروکر را ندارد.



  • حداقل سپرده گذاری: 100 دلار

  • حداکثر سود: 80 درصد

  • پلتفرم‌های حمایت شده: ‌سایت، اندروید و آیفون



کدام یک از بروکرهای باینری آپشن را انتخاب کنیم؟


باینری آپشن به دلیل ساده بودن نوع تجارت و درآمد و سود بالا کسب کردن، یکی از محبوب ترین تجارت‌های آنلاین است. با این حال، همانند هر سرمایه گذاری، داشتن سود و پاداش‌های بالا ریسک و خطرات زیادی را شامل می‌شود. از این رو برای شما مهم است که در مورد این نوع تجارت آنلاین و اینترنتی و استفاده از تحلیل‌ها و نمودارهای مالی آن آگاهی پیدا کنید و به طور کامل درک کنید که چگونه کار می‌کند. برای انجام تجارت به این سبک باید عضو بروکر یا کارگزاری باینری آپشن شوید و از طریق پلتفرمی که در اختیارتان می‌گذارند؛ معامله‌های مالی خود را انجام دهید. پیدا کردن بهترین بروکر همیشه هم آسان نیست. بیش از 100 کارگزاران در سال 2014 تاسیس شدند ولی تنها چند بروکر مدرک رسمی cysec گرفته اند. به اولین وب سایتی که باز می کنید و یا به تبلیغات رنگارنگ در این زمینه اعتماد نکنید. در اینجا چند عامل آورده شده ، که قبل از تصمیم به سرمایه گذاری باید در نظر گرفته شود.


1) قابلیت اطمینان : آیا این بروکر قابلیت اطمینان است؟ دقت کنید که کارگزاری را انتخاب کنید ، با بالاترین امتیاز از نظر همه خدماتی که ارائه می دهد ، به کمتر راضی نشوید. به بررسی ها و انتقادهای وبسایت ها در مورد آن بروکر توجه کنید. فراموش نکنید از صفحه لیست سیاه من هم بازدید کنید. فقط به خاطر کم بودن حداقل سرمایه مورد نیاز آن بروکر در آن حساب باز نکنید!


2) باز پرداخت : چرا به سود کم راضی هستید؟ به طور متوسط بروکرها به شما 75٪ در معاملات برد و 0٪ در معاملات باخت می دهند. به خاطر داشته باشید که برخی از کارگزاران ، تا 95٪ در معاملات برد و 5٪ – 15٪ در معاملات باخت سود می دهند.


3) cysec : قبل از باز کردن حساب مطمئن شوید که بروکر مد نظر مدرک cysec را داشته باشد. البته این بدین معنی نیست که بروکر دارای این مدرک ۱۰۰٪ قابل اطمینان است ولی امکان اشتباه را کمتر می کند. (که متاسفانه یکی از قوانین این مدرک ، بروکرها را از پذیرش معامله گران در ایران منع می کند.)


در آمریکا سازمان CFTC ، فقط بروکر نادکس (NADEX) را به عنوان بروکر قانونی باینری آپشن تایید کرده است. سازمان انگلیسی FCA در مراحل نهایی پیش نویسی از لیست بروکرهای ریگوله ی (مورد اطمینان) باینری آپشن است. در حال حاضر FCA اجازه داده چند بروکر مورد تایید cysec در بریتانیا کار کنند. چندین سازمان دیگر مثل سرویس استرالیایی ASIC ، سرویس های کانادایی BCSC ، OTC و سرویس FSB از آفریقای جنوبی ، معروف ترین ناظرین صنعت باینری آپشن هستند.


معمول ترین ریگولیشن ، cysec هست که در اروپا به طور کل ، به 15 بروکر اعتبار نامه داده است. البته چندین سازمان نظارت محلی هم وجود دارند مثل AMF فرانسوی ، CONSOB ایتالیایی و BAFIN آلمانی. متاسفانه در آسیا کمتر بر این بروکرها نظارت می شود و به همین دلیل بیشتر تمرکز کلاهبرداران در صنعت فارکس و باینری آپشن بر آسیاست.


بروکرهای باینری آپشن که قابل اطمینان هستند


بروکرهای باینری آپشن که قابل اطمینان هستند


بروکرهای باینری آپشن با کمترین سپرده مورد نیاز


شروع با بودجه کم؟ متوسط سپرده نیاز برای باینری آپشن ، 200$ است. برخی از کارگزاران تا 500$ برای شروع می خواهند. در بروکرهایی که بالا معرفی کردم ، با کمترین سرمایه می توانید حساب باز کنید. به خاطر داشته باشید که تجارت آنلاین دارای ریسک بالاست و حداکثر سرمایه برای شروع بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار توصیه می شود.


متاسفانه برای تریدرهای ایرانی فعلا بروکرهای باینری آپشن زیادی برای انتخاب وجود نداره، بیشتر بروکرهایی هم که اجازه ترید به ایرانی ها می دهند سابقه خوبی از طرف مشتری هاشون ندارند.


خلاصه ای از بروکرهای باینری آپشن که من با آنها تجربه داشتم


راستش منم مثل بعضی از شما کلاه سرم خیلی رفته، توسط بروکرهایی که الان بعضی شون دیگه نیستند. اولیش cedar finance بودش. با یه ایمیل در مورد یه نرم افزار ترید خودکار باش آشنا شدم و اولین کلاه 300 دلاری سرم رفت. دومی banc de binary بود و سومی هم aaoption و… . با همشون هم از طریق این سایت های تبلیغاتی یا ایمیل و … آشنا شدم. بروکرهایی ک در بالای این صفحه اوردم ، برای خود من سودمند بودند و همینطور در این چند ماهه بازدید کننده های وبسایتم هم تایید کرده اند.


البته خودتون می دونید که انتخاب بروکر مناسب بخشی از راه هست، بخش مهم دیگه مهارت ترید خودتونه.



رتبه بندی بروکرهای فارکس و باینری آپشن برای معامله گران ایران


برای موفقیت در بازار فارکس و باینری آپشن علاوه بر داشتن دانش ترید و استراتژی معامله گری مانند امواج الیوت و پرایس اکشن ، هر تریدر به یک بروکر فارکس مناسب یا بروکر باینری آپشن مناسب نیز نیاز دارد. تریدر سرمایه خود را به بروکر می دهد و بروکر به عنوان واسطه بین معامله گر و بازار سفارشات خرید و فروش تریدر را اجرا می کند. در یک بروکر خوب واریز و برداشت پول به سادگی و سریع انجام می گردد و اطلاعات مشتریان به صورت کاملاً محرمانه حفظ می شود. در این صفحه به رتبه بندی بروکرهای فارکس و باینری آپشن برای معامله گران ایرانی می پردازیم.


رتبه بندی بروکرهای فارکس برای انتخاب یک کارگزار مناسب


رتبه بندی بروکرهای فارکس :


بروکر کپیتال اکستند CAPITALXTEND


رتبه بندی بروکرهای فارکس کپیتال



  • واریز و برداشت ریالی

  • بونوس خوش آمد گویی

  • دارای تاییدیه از نهاد financial commision

  • پشتیبانی و پاسخ گویی به زبان فارسی و امکان چت زنده

  • دارای سایت با محیط زیبا همراه با دسترسی آسان به همه بخش ها



جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی ثبت نام در کپیتال اکستند کلیک فرمائید.


بروکر فارکس آلپاری


بروکر آلپاری



  • داشتن بیش از بیست سال سابقه فعالیت و ارائه خدمات به معامله گران فارکس

  • اخذ مجوز از موسسه مالی FSC

  • وجود تنوع حساب با حداقل واریز و لوریج متفاوت

  • امکان واریز و برداشت ریالی و همچنین از طریق وب مانی

  • پاسخگویی به زبان فارسی و امکان چت زنده



جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آلپاری کلیک فرمائید


بروکر لایت فارکس liteforex



  • پشتیبانی 24 ساعته و امکان چت به زبان فارسی
    لوگو لایت فارکس

  • استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام

  • ارائه مقالات و تحلیلها که مطالعه آن هم بر دانش ترید می افزاید هم به در تحلیل بازار به تریدرهای مبتدی دید بهتری می دهد

  • برگزاری مسابقات ترید در حساب آزمایشی و واقعی

  • امکان کپی معاملات معامله گران موفق یا همان سرمایه گذاری در فارکس (در لایت فارکس چهار روش کپی ترید ارائه شده است

  • ارائه حساب اسلامی


جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لایت فارکس کلیک فرمائید.


رتبه بندی بروکرهای باینری آپشن


رتبه بندی بروکرهای باینری آپشن :


بروکر اکسپرت آپشن


بروکر باینری آپشن اکسپرت آپشن



  • برخورداری از پلتفرم ساده و البته با امکانات زیاد و اضافه نمودن ابزارهای تکنیکالی به پلتفرم وبسایت

  • امکان معامله بیش از 100 دارایی ( جفت ارز، سهام و …)

  • ارائه حساب های مختلف بسته به مقدار سرمایه ( حداقل مقدار سرمایه برای افتتاح حساب میکرو 10$ می باشد)

  • پاسخگویی 24 ساعته و امکان چت زنده

  • اخذ مجوز از موسسه مالی VFSC و FMRRC



جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی اکسپرت آپشن کلیک فرمائید


بروکر پاکت آپشن


بروکر باینری آپشن پاکت آپشن



  • افتتاح حساب با حداقل واریز 50 دلار

  • امکان ایجاد حساب دمو تنها با یک کلیک

  • امکان چت زنده

  • وجود منابع آموزشی در وبسایت بروکر

  • اخذ مجوز از موسسه مالی FMRRC



جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی پاکت آپشن کلیک فرمائید


بروکر باینری آپشن آلپاری


بروکر آلپاری دفتر



  • اخذ مجوز از موسسه مالی FSC

  • امکان واریز و برداشت ریالی و همچنین از طریق وب مانی

  • پاسخگویی به زبان فارسی و امکان چت زنده

  • امکان ایجاد حساب دمو تنها با یک کلیک

  • کاربری بسیار ساده پلتفرم باینری آپشن آلپاری



جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی آلپاری کلیک فرمائید


رتبه بندی بروکرهای فارکس و باینری آپشن


پیشنهاد برای انتخاب بروکر فارکس مناسب


در کل برای انتخاب یک بروکر فارکس مناسب و یا بروکر باینری آپشن مناسب فاکتورهای زیر در نظر گرفته می شود:



  1. داشتن سابقه فعالیت

  2. اخذ مجوز از موسسات مالی معتبر مانند: FSC، FCA، cysec

  3. واریز و برداشت سریع و آسان

  4. امنیت اطلاعات شخصی مشتریان

  5. حداقل بودن مقدار اسپرد و کمیسیون در معامله

  6. پلتفرم مناسب و نرم افزار ارائه خبرهای مرتبط با بازار

  7. برخورداری از وبسایتی با کاربری آسان

  8. پاسخگویی و امکان چت زنده





بهترین بروکر های فارکس برای معامله گران ایران


بدون حاشیه رفتن، بهترین بروکر های فارکس که از همه لحاظ امتحانشون رو پس دادن و به علاوه پشتیبانی فارسی خوبی برای ایرانی ها دارند، در زیر لیست کردم. شخصا فکر نمی کنم تفاوتی با هم داشته باشند، آنچه که اهمیت دارد مهارت شما در ترید هستش ، پس هر کدام را انتخاب کردید به نظر من فرق چندانی نمی کند. با وجود این من به ترتیب محبوبیت و رتبه بندی کاربران ، بروکر های معتبر فارکس در ایران را در زیر لیست کرده ام.


قدم مهم در آموزش فارکس انتخاب یک بروکر مناسب است. بروکر یا معنی فارسی آن کارگزار به شرکتی می گویند که واسطه اتصال شما به بازار فارکس می شود. شما سرمایه خود را به آن میسپارید. به او دستور خرید و فروش یک سهم ، ارز یا کالا و … می دهید. مشکلاتتان را با او درمیان می گذارید و …


فکر می کنم با چند جمله بالا متوجه شدید که امنیت و اعتبار یک بروکر در نگهداری سرمایه شما خیلی مهم است. تعهد و سابقه یک بروکر در اجرای بلافاصله دستورات خرید و فروش شما اهمیت بسزایی دارد. پشتیبانی قوی این شرکت به زبان مادری شما برای حل سریع مشکلات فنی و تکنیکی بسیار بسیار مهم است. بروکرهای فارکس زیادی به معامله گران ایرانی خدمات می دهند. بعضی از آنها پر زرق و برق و پر از تبلیغات و آفرها و پاداش های عجیب غریب هستند ولی وقتی سرمایه خود را بدستشان میدهید ، مشکلات شروع می شوند. پس گول تبلیغات بروکرهای بخصوص جدید را نخورید و به بروکرهای قدیمی و با سابقه اطمینان کنید.


لیست بهترین بروکر های فارکس برای ایرانیان


بروکر آلپاری


بروکرهای معتبر باینری, بروکرهای معتبر باینری.



  • حداقل واریز: 1 دلار

  • امکان انجام تجارت اجتماعی (کپی تریدینگ)

  • نوع حساب: نانو، استاندارد، باینری آپشن، ECN، pro ECN

  • حداکثر لورج: 1:1000

  • کشور: روسیه

  • تحت نظارت: fincom



مقالات مرتیط:


بروکر کپیتال اکستند


کپیتال اکستند Capitalxtend



  • حداقل واریز: 100 دلار

  • پاداش: 30% پاداش برای واریز تا سقف 3000$

  • امکان انجام تجارت اجتماعی (کپی تریدینگ)

  • نوع حساب: standard ، ECN ، ECN pro ، platinum

  • حداکثر لورج: 1:1000

  • مکان: سنت وینسنت

  • تحت نظارت:financialcommission.Org



بروکر لایت فارکس


لایت فارکس



  • حداقل واریز: 50 دلار

  • پاداش: 100% پاداش

  • امکان انجام تجارت اجتماعی (کپی تریدینگ)

  • نوع حساب: classic ، ECN

  • حداکثر لورج: 1:1000

  • مکان: جزایر مارشال



بروکر هات فارکس


بروکرهای معتبر باینری, بروکرهای معتبر باینری.



  • حداقل واریز: 1 دلار

  • نوع حساب: zero، پرمیوم، میکرو، fixed، VIP، AUTO

  • حداکثر لورج: 1:1000

  • کشور: قبرس

  • تحت نظارت: FCA, cysec, IFSC



معیارهای انتخاب بهترین بروکر فارکس


بهترین بروکر فارکس در ایران


انتخاب بهترین بروکر های فارکس برای ایرانیان یا غیر ایرانیان ممکن است یک کار بسیار خسته کننده باشد، مخصوصا اگر شما ندانید که چه باید بکنید.


در این بخش، در مورد ویژگی هایی که باید در هنگام انتخاب یک بروکر معتبر فارکس به آن نگاه کنید، بحث خواهیم کرد.


1- امنیت یک بروکر فارکس


اولین و مهمترین ویژگی که بروکرهای فارکس خوب باید داشته باشند، سطح بالایی از امنیت است. به هرصورت، شما قصد ندارید هزاران دلار خود را به یک فرد یا شرکت که ادعا می کند قانونی است، بدهید؟


خوشبختانه، بررسی اعتبار یک کارگزار فارکس بسیار سخت نیست. سازمان های نظارتی در سراسر جهان وجود دارند که قابل اعتماد را متقلب جدا می کنند.


در زیر لیستی از کشورها با سازمان های مربوطه خود آورده ام:



  • ایالات متحده: انجمن آیندۀ ملی NFA و کمیسیون معاملاتی آتی کالا CFTC

  • بریتانیا: ادارۀ رفتار مالی FCAو اداره تنظیم مقررات PRA

  • استرالیا: کمیسیون اوراق بهادار و سرمایه گذاری استرالیا ASIC

  • سوئیس: کمیسیون بانکداری فدرال سوئیس SFBC

  • آلمان: اداره نظارت مالی فدرال bafin

  • فرانسه: autorité des marchés) AMF)

  • کانادا: autorité des marchés) AMF)



قبل از اینکه فکر کنید که پولتان را در یک کارگزار قرار دهید، مطمئن شوید که کارگزار عضو یکی از سازمان های نظارتی بالا باشد.


2. هزینه های معامله در بروکر فارکس


مهم نیست که چه نوع ارزها و کالاهایی را خرید و فروش می کنید، خوشتون بیاد یا نه معامله هایی که می کنید برای شما هزینه خواهد داشت.


هر زمانی که یک معامله در فارکس می کنید، مجبور خواهید بود که اسپرد یا کمیسیون پرداخت کنید، بنابراین طبیعی است که بدنبال قیمت های ارزان تر و مقرون به صرفه باشید.


3. واریز و برداشت


بروکرهای فارکس خوب به شما این امکان را می دهند که سپرده و درآمد خود را بدون هیچ زحمتی برداشت کنید.


بروکر واقعی فارکس دلیلی برای سخت کردن مرحله برداشت شما ندارند، زیرا تنها دلیل نگه داشتن پول شما در بروکر آسان کردن کار خرید و فروش برای شماست.


4. پلتفرم معاملاتی در بروکرهای فارکس


خرید و فروش آنلاین در فارکس، اکثر فعالیت های تجاری از طریق پلت فرم معاملاتی کارگزاران اتفاق می افتد. این به این معنی است که پلت فرم معاملاتی کارگزار شما باید کاربر پسند و پایدار باشد.


هنگامی که به دنبال یک بروکر هستید، همیشه پلت فرم های معاملاتی ارائه می دهد را بررسی کنید.


آیا آن بروکر اخبار را نیز به طور رایگان پوشش می دهد؟ اگر تحلیل های کلی برای پیشبینی بازار در روزهای آتی هم ارائه دهد که چه بهتر.


5. اجرای دستور ات معامله گر


این اجباری است که بروکر در بهترین قیمت ممکن دستورات خرید و فروش شما را اجرا کند.


در شرایط عادی بازار (نه زمان انتشار اخبار مهم و رویدادهای شگفت انگیز)، هیچ دلیلی وجود ندارد که بروکر دقیقا در قیمتی که شما بر روی دکمه خرید یا فروش کلیلک می کنید، دستور را اجرا نکند. به ویژه این قضیه برای اسکالپرها خیلی مهم است. زیرا چند پیپ تفاوت در قیمت می تواند شرایط را برای سود شما بسیار سخت کند.


بروکرهای فارکس برای ایرانیان


6. خدمات پشتیبانی از مشتریان یک بروکر فارکس


بروکرها کامل نیستند و همیشه ایراداتی هست، و بنابراین باید یک کارگزار را انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی با آنها تماس بگیرید و مشکلاتتان را حل کنید.


صلاحیت بروکرها هنگام رسیدگی به مسائل مربوط به حساب ها و پشتیبانی فنی مشتریان همان قدر مهم است که عملکرد آنها در انجام معاملات. بروکرها ممکن است در زمان افتتاح حساب مهربان و مفید باشند، اما می توانند پشتیبانی بسیار وحشتناکی داشته باشند.


نهادهای رگولاتوری بروکر های فارکس


رگولاتوری offshore :


رگولاتورهای آف شور به دلیل نظارت کم بر عملکرد موسسات و شرکت های مالی، از اعتبار کمتری برخوردار هستند، به طوری که برخی از آنها در حد ثبت یک شرکت اعتبار دارند.


و البته همین نظارت پایین و قوانین سهل آنهاست که به کشورهای تحریمی چون ایران خدمات ارائه میدهند.


در زیر معروف ترین رگولاتوری های آف شور یا جزیره ای را به همراه سایت آنها به شما معرفی میکنیم:



  • رگولاتوری FSC جرایز ویرجین بریتانیا:



لیست بروکرهای رگوله این جزیره را میتوانید در لینک زیر مشاهده بفرمایید:


رگولاتوری IFSC بلیز:


لیست بروکرهای رگوله این جزیره را میتوانید در لینک زیر مشاهده بفرمایید:



  • رگولاتوری FSA جزایر سیشل:



لیست بروکرهای رگوله این جزیره را میتوانید در لینک زیر مشاهده بفرمایید:



  • رگولاتوری FSC جزیره موریس:




  • رگولاتوری FSA جزایر سنت وینسنت و گرنادین:




  • رگولاتوری کشور روسیه:



این یک نهاد خصوصی است که در روسیه فعال است و برخی از بروکرهای روسی را تحت حمایت خود دارد.


اخیرا دولت روسیه قانونی گذاشت که بروکرهای روسی باید مجوز خود را از بانک مرکزی روسیه اخذ کنند. در زیر لینک سایت بانک مرکزی روسیه را مشاهده می فرمایید:



  • رگولاتوری جزایر مارشال



یک شرکت خصوصی برای متقاضیان، که رگولاتوری جزایر مارشال و جزایر بالا را اخذ میکند!


قوانین mifid


به مجموعه قوانین مالی اتحادیه اروپا گفته میشود که حداقل استانداردهای مالی و سرمایه گذاری را تعیین میکند و بروکرهایی که میخواهند در اروپا فعالیت کنند، باید از این حداقل استانداردها برخوردار باشند.


رگولاتوری bafin آلمان


بروکرهای آلمانی هم تحت نظارت این رگولاتوری فعالیت میکنند. برای بررسی رگوله بروکرهای آلمانی، میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:


رگولاتوری FCA انگلستان


این رگولاتوری هم بروکرهای انگلیسی را تحت نظارت خود دارد.


در حال حاضر FCA بروکرهای انگلیسی را از کار با ایران منع کرده اند. برای جستجوی بروکرهای تحت رگوله FCA به سایت زیر مراجعه بفرمایید:


رگولاتوری ASIC استرالیا


در حال حاضر اکثر بروکرهای تحت رگوله استرالیا، با ایران کار نمی کنند. سایت این نهاد رگولاتوری جهت مطالعه و جستجوی بروکرها، به این آدرس میباشد:


رگولاتوری NFA آمریکا


از قدیمی ترین و سختگیرترین رگولاتوری های جهان است. بروکرهای آمریکایی به هیچ عنوان حق خدمات به شهروندان ایرانی (مقیم ایران) را ندارند و در صورت تخطی، جریمه های سنگینی در انتظار آنان خواهد بود.


سایت این رگولاتوری جهت مطالعه و جستجوی بروکرهای آمریکایی و صحت و سقم رگولاتوری آنان، به شرح زیر میباشد:


رگولاتوری FINMA سوییس


این نهاد هم بروکرهای سوییسی را از کار با ایران منع کرده است. سایت این نهاد جهت مطالعه:


رگولاتوری cysec


این رگولاتوری مربوط به کشور قبرس میباشد. کشور قبرس جزء اتحادیه اروپا است.


اکثر بروکرهای قبرسی ایرانیان را نمیپذیرند و مشتریان ایرانی خود را در شعب دیگر خود که اغلب شعب جزیره ای (offshore) هستند ثبت نام میکنند.


با اینکه پس ار برجام بسیاری از تحریم های مالی اتحادیه اروپا بر روی کاغذ برداشته شده، اما اکثر کشورهای اروپایی از بیم آمریکا و همچنین عدم اعتماد به آینده از همکاری مالی با ایران سرباز میزنند.


برای چک کردن بروکرهایی که تحت رگوله cysec هستنذ کافی است به سایت زیر مراجعه کرده و در فیلد جستجو نام بروکر را تایپ کتید:



  • مفهوم offshore:



آف شور به مناطق آزاد اقتصادی گفته میشود که کمترین مالیات را دارند و در قوانین پولشویی و اقتصادی کمترین سختگیری. به همین علت این مناطق مورد توجه شرکت هایی است که میخواهند کمترین مالیات را بپردازند و یا حتی گروه های تبهکاری که میخواهند دست به پولشویی بزنند!



لیست بروکرهای معتبر فارکس


لیست بروکرهای معتبر فارکس


معامله در فارکس یا همان forex نوع پیشرفته ای از سرمایه گذاری است که برای معامله گران با تجربه مناسب است. اگر در معاملات روزانه و معاملات باینری آپشن (گزینه های دودویی) مهارت کافی دارید، بازار فارکس ممکن است یک چالش با ارزش برایتان باشد. کسب درآمد از فارکس اما موضوع کاملا جدایی است و تلاش بسیاری را می طلبد. زیرا در بازاری می خواهید معامله کنید که حتی بهترین بروکرهای فارکس نیز برای سرمایه شما دندان تیز کرده اند و می بایست حسابی حواس خود را جمع کنید. به همین دلیل ما سعی کردیم لیست بروکرهای معتبر فارکس را در ادامه این مطلب برای مشتریان خود آماده کرده ایم.


این لیست حاصل سالها تجربه معاملاتی و سر و کله زدن با بروکرهای معتبر فارکس است. در طی مسیر ایجاد این لیست سرمایه های بسیاری به هدر رفته است اما نتیجه آن این لیست بروکرهای فارکس شده است، که می تواند نهایتا از به هدر رفتن سرمایه شما جلوگیری کند.


رتبهبروکرموقعیت و اعتبارکمترین اسپردبیشترین لوریجامتیاز
1
بررسی بروکر هات فارکسHotforex

هات فارکس
‎FSC & cysecاز 0.0 پیپ1:10009.7/10
2
FXTM فارکس تایم
لیماسول قبرس (cysec)از 0.0 پیپ1:10009.5/10
3
بروکر اف بی اس
بلموپان ، بلیز (IFSC)از 0.1 پیپ1:30008.9/10
4
آلپاری
کینگز تاون ، سنت وینسنت و گرادین (CRFIN) , (cysec)از 0.1 پیپ1:10008.5/10
6
اچ وای مارکتس
لندن ، انگلستان (FCA)ثابت از 1 پیپ1:4008.2/10
5
اکسنس
لیماسول قبرس (cysec)از 0.1 پیپinfinity leverage7.9/10
7
فیبو گروپ
جزایر ویرجین بریتانیا (FSC)از 0.0 پیپ1:4007.6/10
8
ویندزور بروکرز
لیماسول قبرس (cysec)ثابت از 2 پیپ1:5007.3/10
9
لایت فارکس
روسیه (RAFMM)از 0.1 پیپ1:10006.7/10
10
آواترید
دوبلین ، ایرلند (MIFID)از 0.9 پیپ1:4006.5/10


لیست بروکرهای معتبر فارکس چگونه ساخته شده است؟


به عنوان یک تریدر این حق شماست که بدانید چگونه لیست بروکرهای فارکس ساخته می شوند. ما پروسه تست هر بروکر را این طور پیش بردیم:



  1. تست شرایط معاملاتی در حساب آزمایشی (دمو)

  2. افتتاح حساب واقعی با سرمایه کم و مقایسه شرایط معاملاتی با حساب دمو

  3. افزایش سرمایه حساب واقعی به میزان 5000 دلار و بررسی رفتار بروکر در مواقع سود و ضرر

  4. بررسی رفتار بروکر در هنگام برداشت از حساب ضررده

  5. بررسی رفتار بروکر در هنگام برداشت از حساب سودد و مقایسه با حالت قبل



سپس اگر یک بروکر فارکس توانست این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارد و اعتماد ما را جلب کند، تازه وارد مرحله مقایسه با سایر کارگزاریها می گردد که در این مرحله می توانیم آن را وارد لیست بروکرهای معتبر فارکس نماییم. در این زمان که تعداد زیادی از بروکرهای معتبر را جمع کرده ایم، معیارهای زیر را برای مقایسه آنها در نظر می گیریم و بر اساس آن ها شروع به امتیاز دادن به کارگزاری ها می نماییم.


معیارهای انتخاب از لیست بروکرهای معتبر فارکس


معیارهای انتخاب لیست بروکرهای معتبر فارکس


اجازه دهید چند تا از مهم ترین معیارهای مقایسه بروکرهای فارکس را که داوران ما جهت ساختن لیست بروکرهای معتبر فارکس استفاده می کنند به شما معرفی کنیم.


مارکت میکر بودن یا مارکت ریل بودن

بدون شک اولین معیاری که برای ساختن لیست بروکرهای معتبر فارکس مد نظر قرار می دهیم مارکت میکر یا مارکت ریل بودن بروکر است. این فاکتور خیلی می تواند گول زننده باشد، زیرا با این که در کل بروکرهای مارکت ریل به مارکت میکرها ارجحیت دارند، اما در میان کارگزاری های بازار ساز می توان چند تایی را پیدا کرد که ارزش همکاری داشته باشند.


از طرف دیگر کارگزاریهایی کلاهبرداری هم هستند که مستقیما به جریان نقدینگی بین المللی بازار فارکس متصل هستند (مارکت ریل). بنابراین ما طبق تجربه با استفاده از ابزاری که در دست داریم و ارتباطات بین المللی زیادی که در یک دهه گذشته ایجاد کرده ایم می توانیم تفاوت بین خوب و بد را نسبتا راحت تر از معامله گران خرده پا متوجه شویم.


پلتفرم معاملاتی

پلتفرم معاملاتی و ابزارهایی که ارائه می دهد، یکی از مهمترین ملاحظات هنگام انتخاب کارگزاری است. داوران ما نسخه آزمایشی پلتفرم ارائه شده توسط هر کارگزار و همچنین برنامه های تلفن همراه خود را آزمایش کرده اند، به دنبال سیستم عامل هایی هستند که برای استفاده راحت هستند و ابزار تحلیلی ارائه می دهند تا به شما کمک کند عملکرد جفت ارزها را ارزیابی کنید.


با بهترین سیستم عامل، شما می توانید چندین لیست هشدار برای گروه های مختلف جفت ارزها ایجاد کنید. بعضی فقط اجازه می دهند یک لیست هشدار خاص ایجاد کرده یا به یک لیست تماشای پیش ساخته اضافه کنید. شما همچنین باید قادر به ایجاد هشدار برای اطلاع رسانی به شما در زمانی که یک جفت ارز به یک قیمت خاص رسید باشید. در حالت ایده آل، باید بتوانید هشدارهای ایمیل یا متن را دریافت کنید، اما بعضی از سیستم عامل ها فقط در داخل پلتفرم اعلان می کنند. تعدادی از سیستم عامل ها گزینه های هشدار ایمیلی و پیامکی نیز ارائه می دهند.


کارگزاران فارکس همچنین ابزار نمودار سازی را برای کمک به ارزیابی عملکرد یک جفت ارز فراهم می کنند. این ابزار شامل اندیکاتورهای فارکس است که می تواند به شما در برنامه ریزی استراتژی تجاری شما کمک کند. بروکر هات فارکس به مراتب بیشترین شاخص های فنی را با بیش از 300 ارائه می دهد.


هزینه های معاملاتی

هزینه اصلی معامله در فارکس در عرضه و تقاضا قرار دارد که عموما از آن به نام اسپرد یاد می کنند. این نشانه گذاری یک کارگزاری است و از تفاوت بین پیشنهاد خرید یا فروش، قیمت درخواست فروش و قیمت درخواست خرید حاصل می شود. معمولا تفاوت در دو رقم اعشاری آخر نرخ ارز است. کارگزاران فارکس به این تفاوت به عنوان پیپ ها اشاره می کنند. از آنجایی که نرخ ارز دائما نوسان می کند، اسپرد نیز اغلب انجام می شود، به ویژه هنگامی که یک کشور حول ثروت اقتصادی خاص می چرخد به طور چشمگیری برای ارزها بدتر یا بهتر است.


پشتیبانی و آموزش

یکی دیگر از معیارهای مهم در ساختن لیست بروکرهای معتبر فارکس پشتیبانی و آموزش است. کارگزاری های معتبر معمولا در افزایش دانش و آگاهی معامله گران خود بسیار کوشا هستند و سعی می کنند با برگزاری وبینارها و سمینارهای آموزشی رایگان و همچنین برگزاری کارگاه های معاملاتی به این مهم دست پیدا کنند.


از طرف دیگر از آن جایی که معامله در بازار ارزها از سرعت بسیار بالایی برخوردار است، پشتیبانی همیشه در دسترس بسیار مهم جلوه می کند. زیرا کافی است تا نیروی پشتیبانی یک کارگزاری فقط یک ساعت دیرتر از معمول پاسخ شما را بدهد تا سرمایه شما کاملا از بین برود.


این چند موردی که مطالعه فرمودید برای ساخت لیست بروکرهای معتبر فارکس بسیار مهم هستند ولی ما علاوه بر آنها موارد متعدد دیگری را نیز طبق تجربه مورد تحقیق و بررسی قرار می دهیم. این تلاش ها جهت این است که معامله گران ایرانی که همواره زیر انواع فشارهای بین المللی قرار دارند بتوانند با خیال راحت در فارکس افتتاح حساب کنند و با شارژ حساب خود به کسب درآمد بپردازند.



بروکرهای معتبر باینری آپشن broker binary option


بروکرهای معتبر باینری آپشن broker binary option


بروکرهای معتبر باینری آپشن broker binary option


بروکرهای معتبر باینری آپشن broker binary option


بروکرهای معتبر باینری آپشن broker binary option


بعد از فیلتر شدن سایت الیمپ ترید و اینکه دیکر این سایت کاربران ایرانی را قبول نمیکند به نظر میرسید که جایگزین کردن این بروکر باینری آپشن کار سختی باشد.


اما…به نظر من مثل آب خوردن بود سایت معتبر آلپاری میزبان جدید کاربران و معامله گران باینری آپشن ایران است و بسیار هم معتبر است.


دوستان این مقاله برای آشنایی شما با بروکرهای مختلف است و ما هیچ بروکری را تبلیغ نمیکنیم…


خب بعد از بروکر آلپاری که رگوله است میرسیم به بروکر گرند کاپیتال grand capital که این بروکر هم رگوله است و دوازده سال سابقه دارد و از سال ۲۰۱۶ به رده b آمده و در سال ۲۰۱۸ رده a بروکرهای فارکس را گرفته.
سایت زبان فارسی دارد پشتیبانی فارسی دارد حالت دمو دارد.
پلتفرم کلاسیک این سایت اندیکاتور ندارد و کندلها حالت خطی دارد اما در حالت پرو pro یا حرفه ای پلتفرم باینری آپشن آن وصل میشود به سایت تریدینگ ویو و چارت را از نگاه آن بروکر تماشا میکنید و میتوانید با صدها اندیکاتور و سیستم آن را تحلیل کنید به نظر بروکر خوبی می آید و درصد سود آن ۸۵ درصد است و ۱۸ جفت ارز را پشتیبانی میکند.


یکی دیگر از بروکر هایی که میتوان با آن کار کرد بروکر پاکت آپشن است pocketoptin
که پلتفرم جذابی دارد اما رگوله cfd نیست اما دوستان ما درآن مشغول به ترید هستند و مشکلی تا حالا پیش نیامده.این بروکر در روزهای تعطیل هم خدمات میدهد و شبیه سازی ارزها را به شما ارائه میدهد که ما مخالف با ترید آن هستیم اما ارزهای دیجیتال دارد و درصد سود خوبی میدهد.


بروکر بعدی اکسپرت آپشن است expert option
اکسپرت آپشن محدودیت هایی برای ترید دارد.
مثلا در حساب ریل اگر ده ترید برنده پشت هم داشته باشید که به صورت ضد مارتینگل باشد ممکن است حساب شما را ببندد همان اتفاقی که برای یکی از ادمین های آکادمی باینری آپشن ایرانیان اتفاق افتاد.
در هر صورت بروکر بدی به نظر نمیآید و درصد سود خوبی میدهد و چندین سال است که در باینری آپشن سابقه دارد اما اما رگوله cfd نیست.


بروکر بعدی که برنده چندین جایزه است و زیر نظر بانک های سویس کار میکند بروکر
dukascopy میباشد


این بروکر برنده جایزه بهترین پلتفرم باینری آپشن سال ۲۰۱۵ شده و به آن افتخار میکند این بروکر رگوله cfd.
این بروکر هم به کاربران ایرانی خدمات ارائه میکند.
یکی از نقاط ضعف این بروکر این است که تایم یک دقیقه و دو دقیقه ندارد و تایم معامله آن از ۳ دقیقه شروع میشود اما ۹۰ درصد سود به جفت ارزهای خود میدهد.
باید این بروکر را تست کنید تا متوجه نقاط ضعف و قوت آن شوید.


با درایت آکادمی باینری آپشن ایرانیان قبل ازاینکه سایت الیمپ ترید سرمایه های تریدر های باینری آپشن ایرانی را بلاکه کند و با پیش دستی آقای تات حدود ۹۰ درصد از تریدرهای ایرانی حسابهای خود را از این بروکر برون کشیدند تا متحمل ضرر نشوند و ما خدا را شکر میکنیم که اتفاق خاصی بوجود نیامد.


مهدی تات(نوستراداموس باینری آپشن ایران)


جناب مهدی تات و آکادمی باینری آپشن ایران این روزها در حال تکمیل استراتژی ۹۰ درصدی خود است که در اختیار بچه های وی آی پی و دانشجویان خود قرار دهد اطلاعات بیشتر در اواخر پاییز امسال منتشر میشود.


آموزش تضمینی باینری آپشن:


آموزشهای ما به صورت تضمینی به شما ارائه خواهد شد و شما بعد از گذراندن آموزشهای ما به هیچ آموزش دیگری نیاز ندارید.


شما هم میتوانید همانند دیگر دانشجویان ما که به درآمد دلاری رسیدند به درآمد دلاری برسید. فیدبک و درامد های دانشجویان ما هرروزه در کانال تلگرام ما گذاشته میشود.شما میتوانیدگوشه ای بازخوردها و نتایج دانشجویان ما را در سایت در قسمت بازخوردها و نتایج دانشجوها مشاهده کنید.


نکته: تمام استراتژی ها را اول در دمو تست کنید و اگر نتیجه مثبت گرفتید با آن شروع به معامله کنید. پیشنهاد ما به شما این است برای رسیدن به استراتژی ۹۰ درصد باینری آپشن در قدم اول آموزش اصولی باینری آپشن را فرا بگیرید بگیرید تا بتوانید همانند صدها دانشجوی ما به سود دلاری برسید.بازخوردها ونتایج دانشجویان مارا میتوانید در صفحه باز خورد و نتایج دانشجویان مشاهده کنید یا در کانال تلگرام ما دنبال کنید. شما بعداز فرا گرفتن آموزش اصولی باینری آپشن میتوانید با هر اندیکاتوری به ریتینگ بالا دست پیدا کنید چون آموزشهای ما بدون اندیکاتور طراحی شده و در ترم دوم آموزشها سبکها و متدهای روز امریکا به شما آموزش داده خواهد شد همراه با تئوری های شخصی جناب مهدی تات تئوری های زمانهای شناور و هیجانات زمانی یکسان و آینه های موازی و غیره به شما تدریس میشود.


خدماتی که جناب تات در این ۸ ماه برای معامله گران باینری آپشن ایران انجام داده:


آموزش و پرورش بیش از ۲۰۰ نفر معامله گر باینری آپشن.


حدود ۱۴۰ هزار دلار درامد ارزی برای تمام افراد آکادمی باینری آپشن ایرانیان.


ایجاد ۱۰ شغل مرتبط با باینری آپشن.


مشاوره و کمک به بیش از ۲۰۰۰ نفر معامله گر باینری آپشن.


تهیه و ساخت صدها ویدیوی آموزشی رایگان برای معامله گران.


ساخت پنل ثبت نتایج ترید برای پیشرفت معامله گران.


جذب سرمایه گذار برای معامله گران موفق.


تهیه صدها مقاله دیدگاهی و تجربی برای معامله گران باینری آپشن ایران.


طرح بیش از ۱۲ تئوریه جدید وپیشرفته و قابل اجرا برای ترید در باینری آپشن.


طراحی بیش از ۳۰ استراتژی رایگان برای معامله گران باینری آپشن.


طراحی و ساخت ربات تست استراتژی های باینری آپشن برای آنالیز استراتژی ها و تمامی اندیکاتورها برای تصریح روند و پیشرفت استراتژی های باینری آپشن.


طراحی اندیکاتور برای دانشجویان وی آی پی.


طراحی تمرین های معامله گری و تمرین های روانشناسی ترید برای دانشجویان وی ای پی.


پرورش بیش از ۲۰ معامله گر رتبه A باینری آپشن.


پرورش بیش از ۴۰ معامله گر رتبه B باینری آپشن.


پرورش بیش از ۸۰ معامله گر رتبه c باینری آپشن.


بوجود آوردن یک سیستم آموزشی اصولی مبتنی بر اصول تحلیل تکنیکال نوین و مبتنی بر روانشناسی انگیزشی برای موفقیت بیشتر دانشجویان.


برگزاری کلاس های آموزشی حضوری برای متقاضیان.


مشاوره دادن و راهنمایی به بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار.


همکاری و مشاوره دادن به معامله گران و سرمایه گذاران و نهاد های دولتی و ارگان های فتا و آگاهی برای جلوگیری از جرمها و کلاهبرداری های اینترنتی مرتبط با بورس.


درج شماره تماس شخصی برای برقراری پل ارتباطی موثر برای مشاوره و راهنمایی.


سرمایه گذاری برای ساخت ربات های معامله گر باینری آپشن و فارکس برای پیشرفت هر چه سریعتر جامعه معامله گران باینری آپشن ایران.


آکادمی باینری آپشن ایرانیان اولین وتنها آکادمی آموزشی باینری آپشن ایران اهداف بلند مدتی را دنبال میکند که به شرح زیر است:


کار آفرینی و اشتغال زایی برای تمام افراد جامعه
پرورش و تربیت معامله گران حرفه ای
ایجاد جامعه معامله گران باینری آپشن برای جذب سرمایه گذار
ایجاد شغل دوم و تبدیل کردن باینری آپشن به شغل اول معامله گران
کسب درآمد دلاری و کمک به اقتصاد کشور و عموم مردم
فراهم کردن بستری امن برای معامله گران و سرمایه گذاران



بهترین بروکر باینری آپشن


بهترین بروکر باینری آپشن



بهترین بروکر باینری آپشن


بهترین بروکر باینری آپشن


سلام دوستان معامله گر باینری آپشن و تریدر های عزیز امروز میخواهم تجربه شخصی خودم را در مورد بهترین بروکر باینری آپشن که به ایرانی ها خدمات ارائه میکند را برای شما بازگو کنم.


دو بروکر معتبر باینری آپشن که از هر لحاظ مورد اعتماد هستند و رگوله فاینانس کمیشن هستند:


و اگر هم شکایتی از آنها باشد میتوانید از آنها شکایت کنید.
بروکر الیمپ ترید در سال ۲۰۱۶ رگوله شده و تحت نظارت است.
از مزایای این سایت معتبر میتوان به داشتن پشتیبانی فارسی و داشتن کارمندان ایرانی اشاره کرد.
درصد های سود در جفت ارزها به صورت معمولی ۸۲ درصد است و در صورت vip بودن تا ۹۰ درصد هم افزایش پیدا میکند.
پلتفرم کاملا حرفه ای این سایت که هم به صورت دارک و هم به صورت لایت یعنی روشن و تاریک است بسیار زیباست و کار تریدرها با آن بسیار ساده و راحت است.


بسیاری از دانشجویان آکادمی باینری آپشن ایران در الیمپ حساب ریل دارند و به راحتی در آن مشغول به کار و معامله گری هستند. از نظر وریفای شدن حسابها مسئول وی ای پی و دپارتمان فارسی الیمپ کاملا با ایرانی ها همکاری میکند تا مشکلی ایجاد نشود.
در کل یکی از گزینه های معتبر برای باینری آپشن سایت الیمپ ترید می باشد.


باینری آپشن بروکر آلپاری:


بروکر آلپاری که با داشتن ۲۰ سال سابقه کاری انتخاب اول من هست بعد از سالها تجربه به این نتیجه رسیدم حساب امن و معتبر بهتر از سود بالاست.
شاید آلپاری در آپشن ریل خود از هفتاد درصد سود بیشتر نمیدهد اما با بیست سال سابقه معتبر ترین بروکری هست که به ایرانی ها خدمات میدهد و پشتیبانی فارسی بسیار قوی دارد و کلام آخر من و تجربه من این است بروکر آلپاری اولین انتخاب من میباشد بعد بروکر الیمپ ترید.


پس اگر به دنبال بروکر امن و معتبر برای سرمایه گذاری های رقم بالا هستید بروکر آلپاری بهترین گزینه است و حتی ولریز و برداشت ریالی دارد.


جناب مهدی تات و آکادمی باینری آپشن ایران این روزها در حال تکمیل استراتژی ۹۰ درصدی خود است که در اختیار بچه های وی آی پی و دانشجویان خود قرار دهد اطلاعات بیشتر در اواخر پاییز امسال منتشر میشود.


آموزش تضمینی باینری آپشن:


آموزشهای ما به صورت تضمینی به شما ارائه خواهد شد و شما بعد از گذراندن آموزشهای ما به هیچ آموزش دیگری نیاز ندارید.


شما هم میتوانید همانند دیگر دانشجویان ما که به درآمد دلاری رسیدند به درآمد دلاری برسید. فیدبک و درامد های دانشجویان ما هرروزه در کانال تلگرام ما گذاشته میشود.شما میتوانیدگوشه ای بازخوردها و نتایج دانشجویان ما را در سایت در قسمت بازخوردها و نتایج دانشجوها مشاهده کنید.


نکته: تمام استراتژی ها را اول در دمو تست کنید و اگر نتیجه مثبت گرفتید با آن شروع به معامله کنید. پیشنهاد ما به شما این است برای رسیدن به استراتژی ۹۰ درصد باینری آپشن در قدم اول آموزش اصولی باینری آپشن را فرا بگیرید بگیرید تا بتوانید همانند صدها دانشجوی ما به سود دلاری برسید.بازخوردها ونتایج دانشجویان مارا میتوانید در صفحه باز خورد و نتایج دانشجویان مشاهده کنید یا در کانال تلگرام ما دنبال کنید. شما بعداز فرا گرفتن آموزش اصولی باینری آپشن میتوانید با هر اندیکاتوری به ریتینگ بالا دست پیدا کنید چون آموزشهای ما بدون اندیکاتور طراحی شده و در ترم دوم آموزشها سبکها و متدهای روز امریکا به شما آموزش داده خواهد شد همراه با تئوری های شخصی جناب مهدی تات تئوری های زمانهای شناور و هیجانات زمانی یکسان و آینه های موازی و غیره به شما تدریس میشود.


خدماتی که جناب تات در این ۸ ماه برای معامله گران باینری آپشن ایران انجام داده:


آموزش و پرورش بیش از ۲۰۰ نفر معامله گر باینری آپشن.


حدود ۱۴۰ هزار دلار درامد ارزی برای تمام افراد آکادمی باینری آپشن ایرانیان.


ایجاد ۱۰ شغل مرتبط با باینری آپشن.


مشاوره و کمک به بیش از ۲۰۰۰ نفر معامله گر باینری آپشن.


تهیه و ساخت صدها ویدیوی آموزشی رایگان برای معامله گران.


ساخت پنل ثبت نتایج ترید برای پیشرفت معامله گران.


جذب سرمایه گذار برای معامله گران موفق.


تهیه صدها مقاله دیدگاهی و تجربی برای معامله گران باینری آپشن ایران.


طرح بیش از ۱۲ تئوریه جدید وپیشرفته و قابل اجرا برای ترید در باینری آپشن.


طراحی بیش از ۳۰ استراتژی رایگان برای معامله گران باینری آپشن.


طراحی و ساخت ربات تست استراتژی های باینری آپشن برای آنالیز استراتژی ها و تمامی اندیکاتورها برای تصریح روند و پیشرفت استراتژی های باینری آپشن.


طراحی اندیکاتور برای دانشجویان وی آی پی.


طراحی تمرین های معامله گری و تمرین های روانشناسی ترید برای دانشجویان وی ای پی.


پرورش بیش از ۲۰ معامله گر رتبه A باینری آپشن.


پرورش بیش از ۴۰ معامله گر رتبه B باینری آپشن.


پرورش بیش از ۸۰ معامله گر رتبه c باینری آپشن.


بوجود آوردن یک سیستم آموزشی اصولی مبتنی بر اصول تحلیل تکنیکال نوین و مبتنی بر روانشناسی انگیزشی برای موفقیت بیشتر دانشجویان.


برگزاری کلاس های آموزشی حضوری برای متقاضیان.


مشاوره دادن و راهنمایی به بیش از ۲۰۰ سرمایه گذار.


همکاری و مشاوره دادن به معامله گران و سرمایه گذاران و نهاد های دولتی و ارگان های فتا و آگاهی برای جلوگیری از جرمها و کلاهبرداری های اینترنتی مرتبط با بورس.


درج شماره تماس شخصی برای برقراری پل ارتباطی موثر برای مشاوره و راهنمایی.


سرمایه گذاری برای ساخت ربات های معامله گر باینری آپشن و فارکس برای پیشرفت هر چه سریعتر جامعه معامله گران باینری آپشن ایران.


آکادمی باینری آپشن ایرانیان اولین وتنها آکادمی آموزشی باینری آپشن ایران اهداف بلند مدتی را دنبال میکند که به شرح زیر است:


کار آفرینی و اشتغال زایی برای تمام افراد جامعه
پرورش و تربیت معامله گران حرفه ای
ایجاد جامعه معامله گران باینری آپشن برای جذب سرمایه گذار
ایجاد شغل دوم و تبدیل کردن باینری آپشن به شغل اول معامله گران
کسب درآمد دلاری و کمک به اقتصاد کشور و عموم مردم
فراهم کردن بستری امن برای معامله گران و سرمایه گذاران



کسب درآمد و ثروت آسان ازطریق باینری آپشن


شما هم میتوانید با روشهای آسان و سریع کسب ثروت نمایید.


بروکرهای معتبر باینری آپشن


بررسی بروکر اُلیمپ ترید olymptrade


Minimum deposit: $10
minimum investment: $1
max returns: 80%-90%
regulated: FMRCC, finacom


صاحبان بروکر باینری آپشن اُلیمپ ترید شرکت های frandom holding ltd و smartex international ltd هستند. بروکر اُلیمپ ترید بیشتر بر روی ارائه باینری آپشن در روسیه تمرکز دارد. بروکر در موسسه مالی FMRRC یا (financial market relation regulation center) ریگوله شده است. FMRRC یک ریگولاتور غیر تجاریست. در واقع بروکر باید برای ریگوله شدن در این سازمان مبلغی پرداخت کند. طبق وبسایت FMRRC امنیت مالی تریدرها را در انتقال مبالغ فراهم می کنند.


نکته: لطفا در جریان باشید که این بروکر احتیاج به مدارک شما برای تایید حسابتان ندارد، فقط باید ایمیل و شماره تلفن خود را در آن تایید (confirm) کنید.


بررسی بروکر باینری آپشن اُلیمپ ترید OlympTrade 1


آیا اُلیمپ ترید اسکم یا کلاهبردار است؟


در سال 2016 بروکر اُلیمپ ترید عضو جدید موسسه finacom ، (financial commission)شده. درست مثل FMRRC سرویس finacom به مشتریان خود کمک می کند تا شکایات و اختلاف هاشون رو با بروکر حل و فصل کنند. طبق شنیده ای من در forum های گفتگو آنها برای ریگوله شدن در cysec هم اقدام کرده اند.


به خاطر فعالیت بیشتر بروکر در روسیه خیلی مشکله که شکایتی به زبان انگلیسی پیدا کرد. البته یک وبسایتی به زبان روسی به آدرس mywot.Com پیدا کردم، بیشتر نظرات منفی که ترجمه کردم مربوط به کسانی بود که در ترید در باینری اشتباه کرده بودند و از روی بی تجربه گی پولشون رو از دست داده بودند. البته نظرات مثبت هم بود در مورد اینکه واریز و برداشت بدون مشکل انجام می شود و همین طور خود پلتفرم به راحتی کار می کند.


امکانات بروکر اُلیمپ ترید


کار با وبسایت اُلیمپ ترید به لطف راهنمایی که در هر قسمت پلتفرم وجود داره راحته. قسمت FAQ تقریبا کامله ، پر از سوال و جواب های در مورد بروکر ، اهدافش ، کارکردش و … . به لطف دسترسی سریع به حساب دمو بعد از ثبت نام امکان آشنایی با پلتفرم بروکر فرآهم هست. پلتفرم اُلیمپ ترید ابزارهای مختلفی برای تریدرها ارائه می دهد. پلتفرم بروکر الگوی شمعی ژاپنی را در تایم فریم های مختلف ارائه می دهد به همراه اندیکاتورهایی مثل MACD ، RSI ، SMA و stochastic oscillator. با کلیک روی “technical analysis” می تونید به ابزارهای مختلف تکنیکال دسترسی داشته باشید.


بررسی بروکر باینری آپشن اُلیمپ ترید OlympTrade 2


تعداد اقلام قابل معامله 13 تا هست ، 10 تا جفت ارز و 3 کالا هستند. نکته جالب اینکه شما می تونید زمان معامله ی خود را در پلتفرم olymptrade تایپ کنید!! اما این مقدار کمتر از 1 دقیقه یا بالاتر از 180دقیقه نمی تواند باشد.


بازگشت سرمایه بروکر حدود 80% است و طبق گفته بروکر برای حساب 2000$ به بالا به 90% هم می رسد. پاداش (bonus) بستگی به مقدار واریز شما دارد ، مثلا برای 100$ واریز شما بروکر هم 100 دلار می دهد و شما باید 25 برابر پاداش معامله کنید تا بتوانید پاداش را برداشت کنید. حداقل سرمایه برای شروع در این بروکر فقط 10$ است و برای حساب VIP 2000$ نیاز دارد.



بروکر binary.Com باینری دات کام


معرفی بروکر binary.Com



قدیمی ترین بروکر باینری آپشن که فعالیت خود را از سال 1999 آغاز کرده و به جرات می توان گفت که گران ترین و با ارزش مند ترین دامنه domain را در بین تمامی باینری آپشن ها دارد و در سال 2013 این دامنه توسط jean-yves sireau با مبلغ 99000 (99 هزار دلار) خریداری شد.


اما در حال حاضر این دامنه بیش از 1 میلیون دلار ارزش گذاری شده و این یکی از اعتبارات این باینری آپشن می باشد. دقیقا مانند بعضی از خط های رند که ارزش چند ده یا چند صد میلیون تومانی دارند و اعتبار سنگینی برای صاحب آن است.


سایت binary.Com متعلق است به شرکت binary group ltd. که در BVI ثبت شده. شرکت مذکور، شرکتهای مختلفی را در بیش از 8 کشور دیگر به ثبت رسانده تا خدمات خود را بتواند به معامله گران در سراسر دنیا ارائه کند.


دفاتر این کارگزاری باینری آپشن در مالتا، مالزی و ژاپن می باشد و بیش از 130 کارمند و بیش از 1 میلیون حساب ثبت شده توسط معامله گران را دارد.


بروکر binary.com باینری آپشن - آموزش و استراتژی معاملاتی و تجارت بدون ریسک-تحلیل تکنیکال جک شواگر-تحلیل تکنیکال جفت ارزها


بروکر binary.Com دارای رگولیشن های زیادی در سراسر دنیا می باشد مانند




    • رگولاتوری KLFB ژاپن







    • رگولاتوری FFAJ ژاپن







    • رگولاتوری FSA مالتا







    • رگولاتوری GSC کشور isle of man





رگولاتوری های ناظر متفاوتی وجود دارد که در کل دنیا بر صحت کاری باینری دات کاک نظارت دارند.


حساب های معاملاتی بروکر binary.Com


حسابهای معاملاتی که در بروکر binary ارائه می شود به 2 دسته تقسیم می شود:


حساب معاملاتی دمو demo : در حساب معاملاتی دمو 10 هزار دلار مجازی وجود دارد تا سرمایه گذاران و علاقه مندان بتوانند به تمرین و امتحان پلتفرم معاملاتی بپردازد.


حساب معاملاتی واقعی real : با افتتاح حساب معاملاتی، سرمایه گذار می تواند با واریز وجه و شارژ حساب خود به معاملات و سرمایه گذاری در باینری آپشن بپردازد.


واریز و برداشت در بروکر binary.Com


واریز و برداشت برای مشتریان بسته به راحتی و کمترین کارمزد برای مشتریان می باشد. حداقل واریز 5 دلار و با حداقل 1 دلار سرمایه گذاری شروع می شود. ماکزیمم سرمایه گذاری در یک معامله معادل 100 هزار دلار می باشد.


البته ماکزیمم واریز و برداشت بسته به روش آن متفاوت است.


افتتاح حساب معاملاتی به دلار، یورو، پوند و دلار استرالیا امکان پذیر است.


بروکر binary.com باینری آپشن - واریز و برداشت وب مانی تجارت معاملات باینری آپشن چیست-تحلیل تکنیکال جهرم-تحلیل تکنیکال جان مرفی ترجمه


روشهای واریز و برداشت بروکر binary.Com


با توجه به گستردگی دامنه ارائه خدمات باینری آپشن در کشورهای مختلف، روشهای واریز و برداشت binary.Com بسیار متنوع است.




    • وب مانی webmoney







    • حواله بانکی bank wired







    • وسترن یونیون western union







    • واریزا/مستر کارت visa/master card







    • یونیون پی unionpay







    • اسکریل skrill





البته روشهای مختلف دیگر هم موجود است که در سایت binary.Com ذکر شده.


یکی از مزایایی منحصر به فرد بروکر binary.Com قابلیت واریز و برداشت از طریق ارزهای دیجیتال ( ارزهای رمز نگاری شده) است




    • بیت کوین bitcoin







    • بیت کوین کش bitcoin cash







    • اتریوم ethereum






  • لایت کوین litecoin



بروکر binary.com باینری آپشن بیت کوین bitcoin - ارزهای دیجیتال خرید و فروش-تحلیل تکنیکال جان مورفی دانلود رایگان-تحلیل تکنیکال جان مورفی فارسی


پلتفرمهای معاملاتی بروکر binary.Com


بروکر باینری دات کام پلتفرمهای متنوعی را ارائه می کند که به شرح زیر هستند:


پلتفرم معاملاتی برتر premier binary options trading platform : معاملات باینری آپشن در تبلت، گوشی هوشمند و دسکتاپ


پلتفرم معاملاتی ترید در هر حرکت binary tick trade app : معاملات بسیار سریع به ازای حرکت بازار tick در گوشی های همراه اندروید.


پلتفرم معاملاتی تحت وب binary webtrader : معاملات پیشرفته از طریق مرورگر در تمامی سیستم عامل ها و مروگرها به 13 زبان مختلف.


پلتفرم معاملاتی تحول جدید binary nex-gen : معاملات حرفه ای از طریق کامپتورهای شخصی و خانگی و گوشی های هوشمند و تبلتهای اندروید با امکانات گوناگون.


پلتفرم معاملاتی روبات binary bot : مخصوص معاملات با روشهای معاملاتی اتوماتیک و استفاده از اکسپرت از طریق برنامه نویسی با سیستم آسون drag-and-drop یا برداشتن و گذاشتن که نشان از سادگی استفاده از آن و استفاده از ابزار موجود در این برنامه است.


پلتفرم معاملاتی tradingview : یکی از سایتها معتبر در فارکس در قسمت قیمت، نمودار و چارت tradingview است که از طریق بروکر binary.Com به مشتریان ارائه می شود و برای معاملات تحت وب است.


بروکر binary.com باینری آپشن و tradingview.com برای پلتفرم معاملاتی و تجارت بروکر های معتبر-تحلیل تکنیکال جدید-تحلیل تکنیکال جهانی


مزایایی بروکر binary.Com




    • پلتفرمهای معاملاتی حرفه ای و تخصصی







    • بازگشت سرمایه تا 90%







    • بازگشت سرمایه تا 1000% در حالت بالاتر و پایین تر







    • روشهای واریز و برداشت متنوع







    • آموزشهای معاملاتی







    • پلتفرم معاملاتی برای معاملات اتوماتیک







    • بروکر رگوله






  • برگزاری وبینارهای برای سرمایه گذاران



بروکر binary.com باینری آپشن - آموزشها و وبینارهای معاملاتی و تجارت باینری آپشن چیست-تحلیل تکنیکال اونس جهانی-تحلیل تکنیکال قیمت جهانی طلا


وریفای حساب معاملاتی بروکر binary.Com


کمپانی برای خود این حق را قائل می شود تا به صورت دوره ای یا هر زمان که خواست، مدارک مورد نیاز را درخواست کند.


معامله گر موظف است تا موارد درخواستی را ارائه کند.


اهراز هویت فردی : مدارکی مانند پاسپورت، کارت ملی، گواهینامه یا کارت اقامت. اگر مارت شناسایی مورد نظر به زبان انگلیسی نیست، باید ترجمه رسمی شود تادارک مورد تایید باشد.


گواهی آدرس : قبوش آب، برق، گاز، تلفن و موبایل که از تاریخ انقضاء آن بیش از 3 ماه نگذشته باشد. و یا سایر مدارکی که قانونی و مورد تایید است مثل صورتحساب بانکی به نام معامله گر که در آن اسم و فامیل کامل شخص به همراه نشانی کامل ذکر شده باشد و از تاریخ صدور آن بیش از 3 ماه نگذشته باشد.





So, let's see, what was the most valuable thing of this article: بروکرهای باینری آپشن فارکس سایتهای و بروکرهای باینری آپشن جهان برای سرمایه گذاران و معامله گران باینری آپشن بدون ریسک بونوس معاملاتی و واریز و برداشت ریالی at بروکرهای معتبر باینری

Contents of the article




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.